Vad händer nu?

Idag var den sista riktiga skoldagen för mig amanda, ida och fatima.. åker ju till glasgow nästa vecka och nästa vecka någon gång sätts betygen. Känns så himla skönt! Men konstigt på samma sätt, vad ska jag göra nu? Äta glass, piroger, gå ut och supa är inget man kan göra förevigt. Jag har inga som helst framtidsplaner.. mer än att jag kanske åker till NY eller Sidney till hösten...men vad ska jag jobba med liksom? Ingen aning.

Sitter iallafall i skolan och väntar på amanda och ida som pratar med sin fotolärare. Sen ska jag hem och skriva film musik. haha filmmusik, det är verkligen något för mig! kommer bli lajbans. En aning svårt dock.
Imorn ska jag upptidigt, klockan åtta ska jag vara hos hemlig person på hemlig plats. Är en aning nervös, har ingen anledning egentligen men det känns bara konstigt och jobbigt såklart. Sen ska jag plugga, plugga och packa ännu en gång. Kommer nog att packa sisådär tre gånger till innan jag blir riktigt nöjd.

Men nu kommer sommaren, det märks inte på vädret. Studenten iaf, snälla gud låt det inte regna på studenten! Kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0